خرید پلاک و آویز

ارسال رایگان برای اولین خرید از سازا گالری

۶ % تخفیف ویژه

ناموجود
قیمت اصلی ۲۰۱,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۸۹,۰۰۰ تومان است.
مشاهده همه پلاک ها و آویز ها

نکات مهمی که قبل از خرید پلاک و آویز باید بدانید

نکات مهمی که قبل از خرید پلاک و آویز باید بدانید
قبل از خرید پلاک و آویز این نکات را باید بدانید

زیورآلات و اکسسوری به دلیل زیبایی و ارزشی که دارند، همیشه مورد علاقه بانوان و آقایان قرار گرفته‌اند. طلا به علت کیفیت و ارزشی که دارد، بهترین فلز برای ساخت انواع زیورآلات در دنیا به شمار می‌رود.

آویزهای طلا نیز از جمله اکسسوری‌هایی هستند که از زمان‌های قدیم تا به امروز همواره مورد علاقه بانوان و آقایان در هر سنی بوده‌اند.

در زمان خرید انواع بدلیجات و اکسسوری ، بسیاری از عوامل باید در نظر گرفته شوند. یکی از مهم‌ترین عوامل، کیفیت زیور آلات و بدلیجات است.

اگر قصد شما خرید پلاک و آویز طلا میباشد باید این نکته را بدانید که طلا در سه کیفیت عیار ۱۸، ۱۴ و ۹ عیار تولید می‌شود، که عیار ۱۸ به عنوان بهترین کیفیت شناخته می‌شود و بیشترین مقدار طلا را در خود دارد.

علاوه بر کیفیت، طرح و اندازه آویز و پلاک نیز باید مورد توجه قرار گیرد. بسته به سلیقه شخص، می‌توانید انواع آویزهای طلا و بدلیجات طرح طلا را با طرح‌ها و اندازه‌های مختلفی انتخاب کنید.

همچنین، قبل از خرید زیورآلات و بدلیجات ، باید از فروشنده مطمئن شوید و از مدارک و گواهی‌های مربوط به کیفیت و اصالت فروشگاه اینترنتی اطمینان حاصل فرمایید

در نهایت، بهتر است قبل از خرید آویز و پلاک بدلی و یا طلا ، مقایسه قیمت‌ها و کیفیت‌ها از فروشگاه‌های مختلف را انجام دهید تا بهترین گزینه را انتخاب کنید.

پلاک و آویز چه هستند و چه کاربردی دارند ؟

پلاک و آویز چه هستند و چه کاربردی دارند
خرید پلاک و آویز چه کاربردی دارد؟

قبل از بحث در مورد راهنمای خرید پلاک و آویز ، بهتر است که در مورد آویز طلا و طرح طلا ی بدل و استیل توضیحاتی را ارائه دهیم. آویز طلا و یا بدل طرح طلا و استیل، یک پلاک  است که با زنجیری به گردنبندی متصل می‌شود.

این زیورآلات معمولا در طرح‌ها و اشکال مختلفی مانند پلاک و آویزهای گل، نمادهای طبیعی، پلاک و آویزهای ماه تولد، پلاک و آویزهای برند و حروف و اسامی طراحی و تولید می‌شوند.

آویزهای طلا در وزن‌ها و قیمت‌های مختلفی وجود دارند و به دلیل قیمت مناسب، بهترین انتخاب برای هدیه دادن به دیگران می‌باشند.

این اکسسوری به عنوان یک جزء اساسی از زیورآلات، بیشتر توسط بانوان در جشنواره‌ها، مراسم و مهمانی‌ها به کار می‌رود.

علاوه بر این، پلاک و آویزها می‌توانند به صورت دائمی و در زندگی روزمره نیز استفاده شوند، به عنوان مثال بر روی دستبند طلا و بدلیجات زنانه و مردانه مورد استفاده قرار میگیرند

نکات مهمی در خرید پلاک و آویز

نکات مهمی در خرید پلاک و آویز
نکات مهمی که قبل از خرید پلاک و آویز باید بدانید

در این بخش از مقاله، به نکات مهم و راهنمایی هایی برای خرید پلاک و آویز بدلیجات و زیورآلات پرداخته شده است. انتخاب پلاک و آویز  می‌تواند برای بسیاری از افراد کار دشواری باشد، اما با توجه به نکات زیر می‌توانید خرید خود را بسیار ساده‌تر کنید:

توجه به قیمت پلاک و آویز :

قبل از خرید پلاک و آویز بودجه خود را مشخص کنید و به دنبال زیورآلاتی با قیمتی مناسب برای شما باشید.

قیمت پلاک طلا بستگی به وزن، اصالت و جزئیات ظاهری آن دارد.

توجه به وزن پلاک طلا:

وزن پلاک طلا باید با زنجیر شما متناسب باشد. اگر قصد دارید روزانه از پلاک طلا استفاده کنید، بهتر است از مدل های سبک تر استفاده کنید تا در گردن شما راحت باشد.

همچنین، وزن پلاک طلا بیشتر نیز به معنی ارزش بیشتری است.

توجه به اصالت سنگ و نگین:

اگر قصد دارید پلاک و آویز با نگین داشته باشید، حتماً به اصالت آن توجه کنید تا از خرید نگین غیر اصل جلوگیری کنید.

برای اطمینان از اصالت نگین، می‌توانید از فروشندگان معتبر و با سابقه مانند فروشگاه اینترنتی بدلیجات و زیور آلات saza gallery ( سازا گالری ) خرید کنید و یا با استفاده از خدمات آزمایشگاهی، اصالت نگین را بررسی کنید.

توجه به موقعیت و مکان استفاده:

با توجه به موقعیت و محیطی که قصد دارید پلاک و آویز بدلیجات طرح طلا را بپوشید، بهتر است مدل های ساده و بدون نگین را در اندازه های سبک تر انتخاب کنید.

به عنوان مثال، برای استفاده در محیط های رسمی می‌توانید از پلاک و آویز هایی با جزئیات ظاهری بیشتر و نگین استفاده کنید.

توجه به حلقه اتصال به زنجیر:

حلقه اتصال پلاک و آویز به گردنبند باید سالم باشد تا از افتادن پلاک جلوگیری شود. بهتر است از حلقه اتصال با کیفیت و محکم استفاده کنید.

توجه به رنگ پوست:

توجه به رنگ پوست در هنگام خرید پلاک و آویز
در هنگام خرید پلاک و آویز به رنگ پوست خود توجه کنید

رنگ پوست شما نیز باید در انتخاب رنگ پلاک و آویز مدنظر قرار گیرد. افرادی با رنگ پوست تیره و گندمی بهتر است از بدلیجات و زیورآلات زرد و رزگلد استفاده کنند و افرادی با رنگ پوست روشن بهتر است از بدلیجات و زیورآلات سفید استفاده کنند.

نگهداری از پلاک و آویز :

برای نگهداری از پلاک و آویز ،بهتر است در هنگام رفتن به حمام و استخر زیورآلات خود را خارج کرده و در محیطی امن نگهداری کنید.

همچنین، برای تمیز کردن پلاک و آویز ، می توانید از روش های تمیز کردن بدلیجات و اکسسوری و زیور آلات استفاده کنید و در صورت بروز مشکل، از مقالات تعمیر پلاک و آویز در خانه استفاده نمایید.

همچنین، بهتر است در هنگام استفاده از عطر و ادکلن، از پاشیدن آنها بر روی پلاک و آویز خودداری کنید تا از آسیب به اصالت و جزئیات ظاهری آن جلوگیری کنید.

در کل، برای خرید پلاک و آویز بهتر است از فروشندگان معتبر و با سابقه مانند فروشگاه سازا گالری خرید کنید و قبل از خرید، به دقت جزئیات ظاهری پلاک و آویز را بررسی کنید.

همچنین، با توجه به نکات فوق، می‌توانید پلاک و آویز مناسبی را برای خود انتخاب کنید که به سبب ارزش آن به عنوان یکی از زیورآلات پرطرفدار و با ارزش بالا، به میراثی برای آینده تبدیل خواهد شد.

پیشنهاد های ویژه خرید پلاک و آویز برای شما عزیزان

۶ % تخفیف ویژه

ناموجود
قیمت اصلی ۲۰۱,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۸۹,۰۰۰ تومان است.

خرید آنلاین انواع پلاک و آویز بدلیجات

خرید آنلاین انواع پلاک و آویز بدلیجات
خرید انواع پلاک و آویز بدلیجات آنلاین

خرید آنلاین پلاک و آویز بدلیجات امروزه به عنوان یکی از روش های محبوب برای خرید زیورآلات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به دلیل راحتی و سرعت این روش خرید، بسیاری از افراد این روش را ترجیح می‌دهند.

اما قبل از خرید آنلاین پلاک و آویز بدلیجات، باید به چند نکته توجه کرد تا از خریدی مطمئن و با کیفیت بهره‌مند شوید:

انتخاب فروشگاه معتبر:

برای خرید آنلاین پلاک و آویز بدلیجات ، بهتر است از فروشگاه های اینترنتی معتبر و با سابقه مانند فروشگاه سازا گالری خرید کنید. این فروشگاه ها معمولاً از برندهای معتبر و با کیفیت استفاده می‌کنند و محصولات شان را با قیمت مناسبی به فروش می‌رسانند.

بررسی مشخصات محصول:

قبل از خرید پلاک و آویز بدلیجات ، بهتر است مشخصات کامل محصول را بررسی کنید. این شامل جنس، وزن، اندازه، رنگ، جزئیات ظاهری و قیمت محصول است.

خواندن نظرات مشتریان:

برای اطمینان از کیفیت محصول و فروشگاه، بهتر است نظرات مشتریان را قبل از خرید مطالعه کنید. نظرات مشتریان می‌تواند به شما در انتخاب بهترین محصول و فروشگاه کمک کند.

بررسی شرایط بازگشت کالا:

شرایط استرداد کالا
شرایط استرداد کالا در فروشگاه saza gallery

بهتر است قبل از خرید پلاک و آویز بدلیجات ، شرایط بازگشت و استرداد کالا را به دقت مطالعه کنید.

در صورتی که محصول خریداری شده با مشکلی مواجه شد، باید بدانید که آیا فروشگاه قادر به بازگشت کالاست یا خیر.

انتخاب روش پرداخت امن:

برای خرید آنلاین پلاک و آویز بدلیجات ، بهتر است از روش های پرداخت امن اینترنتی که در کشور عزیزمان ایران مورد استفاده قرار میگیرد استفاده کنید.

مراقبت از اطلاعات شخصی:

در هنگام خرید آنلاین بدلیجات و اکسسوری ، باید از اطلاعات شخصی خود مانند نام، آدرس و شماره تلفن به دقت مراقبت کنید و برای تضمین امنیت، از فروشگاه هایی استفاده کنید

که از رمزگذاری SSL و HTTPS برای حفاظت از اطلاعات شخصی استفاده می‌کنند سازا گالری این اطمینان را به شما خواهد داد که اطلاعات شخصی شما کاملا محفوظ میماند.

در نهایت، با توجه به این نکات، می‌توانید به راحتی پلاک و آویز بدلیجات مورد نظر خود را از فروشگاه های اینترنتی خریداری کنید.

همچنین، می‌توانید با مقایسه قیمت ها و انتخاب بهترین گزینه، از خریدی با قیمت مناسب و با کیفیت برخوردار شوید.

شما عزیزان میتوانید برای خرید بدلیجات و اکسسوری ، خرید ست و نیم ست ، خرید گردنبند و زنجیر ، خرید گوشواره ، خرید انگشتر ، خرید دستبند ، خرید النگو ، خرید پابند به فروشگاه اینترنتی بدلیجات و زیورآلات saza gallery ( سازا گالری ) مراجعه کنید