پاسخ سوالات پرتکرار شما از فروشگاه بدلیجات و زیورآلات SazaGallery
ثبت نام و ورود
آیا برای خرید از SazaGallery (سازا گالری ) باید حتما در سایت عضو باشم؟
ثبت نام در فروشگاه آنلاین Saza Gallery، اگرچه ضروری نیست، اما با داشتن مزایای بسیاری همراه است. با ثبت نام در سایت، شما قادر خواهید بود مراحل ثبت سفارش خود را به دقت پیگیری کنید و سوابق خرید خود را به راحتی مشاهده کنید. همچنین، با ورود به سایت در هنگام خرید، نیاز به ثبت مجدد آدرس نخواهید داشت و سیستم به صورت خودکار، آدرس ثبت شده شما را برای ارسال سفارش دریافت میکند که این امر سرعت خرید شما را افزایش میدهد. به علاوه، فروشگاه Saza Gallery با تلاش برای بهبود تجربه خرید شما، ثبت نام را با وارد کردن شماره تماس به سادگی انجام میدهد. همچنین، این فروشگاه با ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان، اطمینان میدهد که همواره در کنار شماست. بنابراین، با توجه به مزایایی که ثبت نام در فروشگاه Saza Gallery دارد، پیشنهاد میشود که در صورت تمایل، ثبت نام خود را انجام دهید تا از این مزایا بهرهمند شوید و تجربه خریدی مطمئن و راحتتر داشته باشید.
شیوه ایجاد حساب کاربری در SazaGallery (سازا گالری ) به چه شکل است؟
برای ایجاد حساب کاربری در فروشگاه اینترنتی و آنلاین بدلیجات و زیور آلات SazaGallery ( سازا گالری )، میتوانید مراحل زیر را طی کنید: ۱- ابتدا به سایت SazaGallery مراجعه کنید و صفحه اصلی سایت را باز کنید. ۲- در صفحه اصلی، روی دکمه “ورود/ثبت نام” کلیک کنید. ۳- در صفحه ورود/ثبت نام، روی دکمه “ثبت نام” کلیک کنید. ۴- در صفحه ثبت نام، شماره تماس خود را در فیلد مربوطه وارد کنید. ۵- پس از وارد کردن شماره تماس، روی دکمه “ادامه” کلیک کنید تا کد تأیید به شماره تماس شما ارسال شود. ۶- پس از دریافت کد تأیید ۴ رقمی، آن را در فیلد مربوطه وارد کنید. ۷- با کلیک بر روی دکمه “ثبت کد تایید”، حساب کاربری شما در فروشگاه اینترنتی و آنلاین بدلیجات و زیور آلات SazaGallery ( سازا گالری ) با موفقیت ساخته میشود و شما میتوانید با آن وارد فروشگاه شوید و از خدمات آن بهرهمند شوید. با ثبت نام در سایت فروشگاه اینترنتی و آنلاین بدلیجات و زیور آلات SazaGallery ( سازا گالری )، شما میتوانید از مزایایی مانند مشاهده و خرید انواع بدلیجات، دریافت اخبار و اطلاعیههای مرتبط با فروشگاه، دریافت تخفیف و هدایای ویژه، پیگیری سفارشات و تاریخچه خرید خود بهرهمند شوید. با ورود به حساب کاربری خود، شما میتوانید به راحتی محصولات مورد نظر خود را جستجو کنید، سفارش دهید و از خدمات پشتیبانی و مشاوره فروشگاه نیز بهرهمند شوید.
آیا بدون داشتن ایمیل میتوان در SazaGallery (سازا گالری ) ثبت نام کرد؟
بله، برای ایجاد حساب کاربری در فروشگاه اینترنتی و آنلاین بدلیجات و زیور آلات SazaGallery ( سازا گالری )، تنها نیاز به وارد کردن شماره موبایل است و وارد کردن ایمیل اختیاری است.
خرید و ثبت سفارش
مزیت خرید اینترنتی نسبت به حضوری چیست؟
فروشگاه اینترنتی و آنلاین بدلیجات و زیور آلات SazaGallery ( سازا گالری ) یه فروشگاه آنلاین است و خرید به صورت حضوری امکان پذیر نیست خرید اینترنتی و بدون حضور فیزیکی، یکی از مزایای بسیار ارزشمند فروشگاه اینترنتی و آنلاین بدلیجات و زیور آلات SazaGallery ( سازا گالری ) است. با خرید اینترنتی، شما میتوانید صرفهجویی در زمان و هزینههای خود داشته باشید. همچنین، فروشگاه اینترنتی و آنلاین بدلیجات و زیور آلات SazaGallery ( سازا گالری ) دسترسی به گسترهای از کالاها و محصولات با توضیحات کافی و تصاویر مختلف را به شما ارائه میدهد که به شما امکان میدهد برای انتخاب کافی وقت داشته باشید. با خرید اینترنتی، شما نیازی به حضور در فروشگاه ندارید و میتوانید در هر زمانی از روز، حتی در اوقات فراغت، خرید خود را انجام دهید. این امر به شما اجازه میدهد برای انجام امور مهمتر، زمان بیشتری را صرف کنید. همچنین، با خرید اینترنتی، کالاهای شما به درب منزل شما ارسال میشود و شما نیازی به خارج شدن از منزل ندارید. فروشگاه اینترنتی و آنلاین بدلیجات و زیور آلات SazaGallery ( سازا گالری )، با ارائه اینترنتی خدمات خرید، به شما امکان میدهد تا با راحتی و اطمینان، خرید خود را انجام دهید و از تنوع و کیفیت محصولات موجود در این فروشگاه بهرهمند شوید.
SazaGallery (سازا گالری ) برای حفظ حریم شخصی مشتریان خود چه اقداماتی را به انجام رسانده است؟
فروشگاه اینترنتی و آنلاین بدلیجات و زیور آلات SazaGallery ( سازا گالری )، با هدف حفظ اطلاعات مشتریان خود، از بهترین ابزارهای امنیتی در وبسایت خود استفاده میکند. تیم پشتیبانی سایت، شبانهروزی در تلاش است تا اطلاعات و دادههای شما، مشتریان عزیز، را از دسترسیهای غیرمجاز محافظت کرده و از سوءاستفاده از آنها جلوگیری کند. در این راستا، تمامی اطلاعات شخصی و سوابق خرید شما صرفاً روی وبسایت فروشگاه اینترنتی و آنلاین بدلیجات و زیور آلات SazaGallery ( سازا گالری ) ذخیره شده و به هیچ پایگاه داده دیگری منتقل نخواهد شد. این موضوع به شما اطمینان میدهد که اطلاعات شخصی شما در امان است و تلاشی برای سوءاستفاده از آنها نخواهد شد. در کل، فروشگاه اینترنتی و آنلاین بدلیجات و زیور آلات SazaGallery ( سازا گالری ) با استفاده از بهترین ابزارهای امنیتی و تیم پشتیبانی حرفهای، سعی در حفظ اطلاعات شخصی و دادههای مشتریان خود دارد. این موضوع به شما اطمینان میدهد که با اعتماد به فروشگاه اینترنتی و آنلاین بدلیجات و زیور آلات SazaGallery ( سازا گالری )، میتوانید خرید خود را با آرامش و اطمینان انجام دهید.
چگونه میتوانم به سوابق سفارشات قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی و آنلاین بدلیجات و زیور آلات SazaGallery ( سازا گالری )، پس از انجام فرایند ثبت نام و خرید محصولات، میتوانند با مراجعه به بخش سفارشها در پروفایل کاربری خود، به سوابق خرید خود دسترسی پیدا کنند و مرحلهای که سفارش آنها در آن قرار گرفته است را مشاهده کنند. این امکان به شما این اجازه را میدهد تا بهراحتی و در هر زمانی که مایل هستید، به سوابق خرید خود دسترسی پیدا کنید و وضعیت سفارش خود را پیگیری کنید. با مشاهده این اطلاعات، میتوانید بهراحتی بررسی کنید که سفارش شما در چه مرحلهای از فرآیند قرار دارد و چه زمانی به دست شما خواهد رسید. با استفاده از این قابلیت، شما میتوانید به سادگی و بدون نیاز به تماس با پشتیبانی، به سوابق خرید خود دسترسی پیدا کنید و در صورت نیاز به هر گونه پیگیری، با پشتیبانی تماس بگیرید. به علاوه، این قابلیت به شما اجازه میدهد تا بهراحتی و در هر زمانی که مایل هستید، به سوابق خرید خود دسترسی پیدا کنید و از اطلاعات مربوط به سفارشهای خود آگاه شوید.
آیا امکان سفارش عمده روی SazaGallery (سازا گالری ) فراهم است؟
خیر در حال حاضر این امکان در فروشگاه اینترنتی و آنلاین بدلیجات و زیور آلات SazaGallery ( سازا گالری ) وجود ندارد
آیا امکان ثبت سفارش در تمام ساعات شبانه روز و ایام تعطیل نیز وجود دارد؟
در فروشگاه اینترنتی و آنلاین بدلیجات و زیور آلات SazaGallery ( سازا گالری ) ، شما میتوانید در تمام ساعات شبانهروز و حتی در ایام تعطیل، فرایند ثبت سفارش را انجام دهید. با این حال، برای ارسال بستهها از همکاری با شرکت پست استفاده میکنیم و فرآیند ارسال در روزهای کاری انجام میشود. با توجه به این موضوع، بستههای شما در روزهای کاری و با همکاری شرکت پست به آدرس وارد شده در فرایند ثبت سفارش شما ارسال میشوند. لازم به ذکر است که برای رسیدن بسته به دست شما در کوتاهترین زمان ممکن، بهتر است آدرس صحیح و دقیق خود را در فرایند ثبت سفارش وارد کنید. در کل، در فروشگاه اینترنتی و آنلاین بدلیجات و زیور آلات SazaGallery ( سازا گالری ) ، شما میتوانید در هر زمانی که مایل هستید، فرایند ثبت سفارش را انجام دهید. اما ارسال بستهها در روزهای کاری و با همکاری شرکت پست انجام میشود. با این حال، تلاش ما این است که سفارش شما در کوتاهترین زمان ممکن به دست شما برسد و شما از خرید خود رضایت داشته باشید.
آیا امکان ثبت سفارش از طریق پیامک و تلگرام SazaGallery (سازا گالری ) نیز وجود دارد؟
خیر در حال حاضر ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی و آنلاین بدلیجات و زیور آلات SazaGallery ( سازا گالری ) فقط از طریق وب سایت انجام پذیر است
چگونه از سایز دقیق محصولی که از SazaGallery (سازا گالری ) تهیه میکنم مطمئن باشم؟
برای تعیین سایز دقیق میتوانید از مقالات راهنمایی که در این مورد در فروشگاه اینترنتی و آنلاین بدلیجات و زیور آلات SazaGallery ( سازا گالری ) نوشته شده مراجعه کنید : نحوه تعیین سایز انگشتر تعیین سایز دست برای النگو
آیا امکان ویرایش سفارشات روی SazaGallery (سازا گالری ) فراهم شده است؟
در فروشگاه اینترنتی و آنلاین بدلیجات و زیور آلات SazaGallery ( سازا گالری ) ، شما میتوانید تا قبل از مرحله پرداخت مبلغ سفارش، در قسمت سبد خرید خود، نوع کالای درخواستی، سایز و سایر ویژگیهای مورد نظر خود را ویرایش کنید یا تغییر دهید. از طریق دسترسی به صفحه کاربری خود، به سادگی میتوانید به قسمت سبد خرید مراجعه کنید و محصولات خود را مشاهده کنید. در این صفحه، شما میتوانید نوع کالای درخواستی، سایز و سایر ویژگیهای مورد نظر خود را ویرایش کنید یا در صورت نیاز، محصول دیگری را به سبد خرید خود اضافه کنید. با استفاده از این امکان، شما میتوانید به راحتی و در هر زمانی که مایل هستید، به سبد خرید خود دسترسی پیدا کنید و نوع کالای درخواستی، سایز و سایر ویژگیهای آن را ویرایش کنید یا تغییر دهید. این امکان به شما اجازه میدهد تا قبل از مرحله پرداخت، اطمینان حاصل کنید که محصولات درخواستی شما دقیقاً به دلخواه شما هستند. در کل، در فروشگاه اینترنتی و آنلاین بدلیجات و زیور آلات SazaGallery ( سازا گالری )، شما میتوانید به سادگی و با استفاده از قابلیتهای موجود، سبد خرید خود را ویرایش کنید و نوع کالای درخواستی، سایز و سایر ویژگیهای آن را تغییر دهید. با استفاده از این امکانات، میتوانید از خرید خود رضایت داشته باشید و محصولات دلخواه خود را با قیمت مناسب تهیه کنید.
نحوه پیگیری سفارش ثبت شده روی SazaGallery (سازا گالری ) به چه شکل است؟
در فروشگاه اینترنتی و آنلاین بدلیجات و زیور آلات SazaGallery ( سازا گالری )، وضعیت سفارش شما در هر مرحله از طریق پیامک به شما اطلاع داده میشود. همچنین، این اطلاعات به صورت همزمان و در دسترس در پروفایل کاربری شما در سایت نمایش داده میشود. با این حال، برای مشاهده وضعیت سفارش خود، بهتر است که به صفحه کاربری خود مراجعه کنید و وضعیت سفارش خود را در بخش مربوطه مشاهده کنید. توسط پیامکهایی که به شما ارسال میشوند، میتوانید به راحتی و در هر زمانی که مایل هستید، وضعیت سفارش خود را مشاهده کنید. همچنین، با مراجعه به پروفایل کاربری خود در سایت، میتوانید به صورت همزمان و بدون نیاز به منتظر ماندن برای دریافت پیامک، وضعیت سفارش خود را مشاهده کنید. در کل، در فروشگاه اینترنتی و آنلاین بدلیجات و زیور آلات SazaGallery ( سازا گالری )، شما میتوانید به راحتی و با استفاده از پیامکهایی که به شما ارسال میشوند، وضعیت سفارش خود را در هر مرحله بررسی کنید. همچنین، با مراجعه به پروفایل کاربری خود در سایت، میتوانید به صورت همزمان و بهروز، وضعیت سفارش خود را مشاهده کنید و از روند پیگیری سفارش خود اطمینان حاصل کنید.
شیوه پرداخت
چگونه مبلغ سفارش خود را پرداخت کنم؟
درگاه بانکی به عنوان یکی از ابزارهای پرداخت آنلاین، باید دارای سطح امنیت بسیار بالایی باشد تا اطلاعات حساس کاربران به درستی محافظت شود. به همین دلیل، بانک مرکزی با توجه به اهمیت این موضوع، قوانین و مقرراتی را برای ایجاد و بهرهبرداری از درگاههای بانکی تدوین کرده است. که از طریق لینک امنیت درگاه بانکی میتوانید مطالعه بفرمایید در این قوانین و مقررات، الزامات امنیتی مورد نیاز برای درگاههای بانکی مشخص شده است که شامل استفاده از رمزنگاری قوی، ارتباط امن با سرورهای بانکی، استفاده از پروتکلهای امنیتی و موارد دیگر میشود. همچنین، بانک مرکزی از نظر فنی و امنیتی درگاههای بانکی را برای اطمینان از امنیت آنها، به صورت دورهای بررسی میکند و در صورت وجود هرگونه ضعف امنیتی، برای رفع آن اقدامات لازم را انجام میدهد. به کلی، بانک مرکزی با تدوین قوانین و مقرراتی برای درگاههای بانکی، سطح امنیت این درگاهها را بالا برده و با بررسی دورهای این درگاهها، به اطمینان کاربران از امنیت پرداخت آنلاین کمک میکند. در نهایت، استفاده از درگاه بانکی برای پرداخت آنلاین، با فعال بودن رمز پویا و رعایت تمامی مقررات امنیتی، به یک پرداخت امن و مطمئن تبدیل میشود.
من به خرید از SazaGallery (سازا گالری ) علاقه مند هستم، اما به پرداخت اینترنتی اطمینان کامل ندارم. چگونه مطمئن باشم که پس از پرداخت کالا به دست من می رسد؟
برای اطمینان از امنیت پرداخت اینترنتی خود، فروشگاه اینترنتی و آنلاین بدلیجات و زیور آلات SazaGallery ( سازا گالری ) اینماد را تهیه کرده است و این نماد در داخل سایت وجود دارد که برای دریافت آن، باید از نهادهای مربوطه از جمله وزارت صنعت، معدن و تجارت، تاییدیه دریافت کرد. این نماد، نشان میدهد که فروشگاه اینترنتی و آنلاین بدلیجات و زیور آلات SazaGallery ( سازا گالری ) صلاحیت لازم برای فعالیت در حوزه فروش اینترنتی محصولات را داراست و تضمین میکند که کلیه فعالیتهای اینترنتی این فروشگاه، با رعایت قوانین و مقررات مربوطه انجام شده است. همچنین، در مراحل پرداخت اینترنتی، فروشگاه اینترنتی و آنلاین بدلیجات و زیور آلات SazaGallery ( سازا گالری ) از درگاه پرداخت زرین پال استفاده میکند که از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. در صفحه پرداخت، نشانه قفل امنیتی به صورت آیکون نمایش داده میشود که نشان میدهد که ارتباط فعلی با سایت، از طریق پروتکل امن SSL انجام میشود. همچنین، آدرس سایت با شروع با “https”، نشان میدهد که اینترنتکاری امنیتی انجام شده است. به طور کلی، فروشگاه اینترنتی و آنلاین بدلیجات و زیور آلات SazaGallery ( سازا گالری ) برای حفظ امنیت و اعتماد مشتریان، از اینماد وجود و نشانه قفل امنیتی در صفحه پرداخت استفاده میکند و همچنین از درگاه پرداخت زرین پال با سطح امنیت بسیار بالا استفاده میکند. با این اقدامات، فروشگاه اینترنتی و آنلاین بدلیجات و زیور آلات SazaGallery ( سازا گالری ) به مشتریان خود اطمینان حاصل کرده است که پرداخت اینترنتی آنها، به صورت امن و مطمئن انجام خواهد شد.
امکان پرداخت از کدام کارتهای بانکی روی SazaGallery (سازا گالری ) فراهم شده است؟
در فروشگاه اینترنتی و آنلاین بدلیجات و زیور آلات SazaGallery ( سازا گالری )، تفاوتی مابین کارتهای بانکی قابل مشاهده نیست و همه کارتهای بانکی قابل قبول هستند. با این حال، برای ایجاد یک پرداخت امن و مطمئن، فروشگاه اینترنتی و آنلاین بدلیجات و زیور آلات SazaGallery ( سازا گالری ) از رمز پویا به عنوان یک پیشنیاز برای پرداخت آنلاین استفاده میکند. این به این معنی است که به جای وارد کردن رمز دائمی کارت بانکی، برای هر پرداخت از یک رمز پویا استفاده میشود که به صورت دورهای تولید میشود و پس از چند دقیقه منقضی میشود. با استفاده از رمز پویا، احتمال سوء استفاده از اطلاعات کارت بانکی کاهش مییابد و پرداخت اینترنتی با سطح امنیت بالاتری انجام میشود. همچنین، فروشگاه آنلاین Saza Gallery از درگاه پرداخت زرین پال استفاده میکند که از سطح امنیت بسیار بالایی برخوردار است. به همین دلیل، مشتریان میتوانند با اطمینان به پرداخت اینترنتی خود در فروشگاه آنلاین Saza Gallery ادامه دهند و از تمامی سرویسهای ارائه شده در این فروشگاه بهرهمند شوند.
مراحل خرید را به صورت کامل انجام دادم و مبلغ از حساب من کسر شد، اما پرداخت ناموفق بود. چه کاری باید انجام دهم؟
فروشگاه اینترنتی و آنلاین بدلیجات و زیور آلات SazaGallery ( سازا گالری ) با هدف حفظ حقوق مشتریان و به حداقل رساندن احتمال بروز مشکل در پرداختهای اینترنتی، تلاش میکند تا این اتفاقات را به حداقل برساند. با این حال، در صورتی که در پرداخت اینترنتی شما به هر دلیلی مشکلی بروز کند و وجه شما از حسابتان کسر شده ولی خرید شما تکمیل نشود، لطفاً حداکثر تا ۷۲ ساعت صبر کنید و در صورت عدم بازگشت وجه، موضوع را به شماره پشتیبانی فروشگاه آنلاین Saza Gallery از طریق پیامک به شماره ۰۹۲۱۹۹۶۰۲۹۰ اطلاع دهید. تیم پشتیبانی فروشگاه آنلاین Saza Gallery در اسرع وقت پیگیری موضوع و رفع مشکل شما خواهد بود.
ارسال محصولات
سفارشات از چه طریقی ارسال می شود؟
فروشگاه اینترنتی و آنلاین بدلیجات و زیور آلات SazaGallery ( سازا گالری ) سفارشات مشتریان خود را به سراسر کشور با استفاده از خدمات پست پیشتاز ارسال میکند. این خدمات پستی، به عنوان یکی از پایدارترین و امنترین روشهای ارسال کالا در سراسر کشور شناخته میشود و به مشتریان امکان میدهد که سفارشات خود را با اطمینان کامل دریافت کنند. تیم فروشگاه اینترنتی و آنلاین بدلیجات و زیور آلات SazaGallery ( سازا گالری )، با توجه به اینکه کیفیت ارسال کالا برای مشتریان بسیار مهم است، خدمات پست پیشتاز را به عنوان یکی از روشهای ارسال کالا در نظر گرفته است. با استفاده از این خدمات، سفارشات شما با سرعت بالا و با کیفیت به مقصد خواهند رسید و شما میتوانید با اطمینان کامل، از تحویل کالای خود در موعد مقرر، لذت ببرید. با بهرهگیری از خدمات پست پیشتاز، فروشگاه اینترنتی و آنلاین بدلیجات و زیور آلات SazaGallery ( سازا گالری ) به مشتریان خود امکان میدهد تا به راحتی و با اطمینان کامل، سفارشات خود را دریافت کنند و از خدمات با کیفیت و قابل اعتماد این فروشگاه بهرهمند شوند.
حدوداً چه مقدار طول می کشد تا سفارش به دست من برسد؟
فروشگاه اینترنتی و آنلاین بدلیجات و زیور آلات SazaGallery ( سازا گالری ) با هدف ارائه خدمات با کیفیت و قابل اعتماد به مشتریان، سفارشات خود را به تمام نقاط کشور با استفاده از خدمات پست پیشتاز ارسال میکند. مدت زمان ارسال سفارشات، به دلیل فاصله متفاوت مقصد و ترافیک پستی، بین ۳ تا ۱۰ روز خواهد بود. تیم فروشگاه اینترنتی و آنلاین بدلیجات و زیور آلات SazaGallery ( سازا گالری ) به همراه همکاران پستی، تلاش میکنند تا در ارسال سفارشات، بهترین خدمات را به مشتریان ارائه کنند و معمولاً سفارشات در کمترین زمان ممکن به مقصد خود میرسند. با این حال، به دلیل موانعی مانند فاصله جغرافیایی و ترافیک پستی، ممکن است مدت زمان ارسال برای برخی از مشتریان کشور، تا ۱۰ روز هم برسد. با توجه به اینکه فروشگاه اینترنتی و آنلاین بدلیجات و زیور آلات SazaGallery ( سازا گالری ) از خدمات پست پیشتاز برای ارسال سفارشات استفاده میکند، مشتریان میتوانند با اطمینان کامل، سفارشات خود را دریافت کنند و از خدمات با کیفیت و قابل اعتماد این فروشگاه بهرهمند شوند.
آیا امکان ارسال رایگان نیز وجود دارد؟
خیر در فروشگاه اینترنتی و آنلاین بدلیجات و زیور آلات SazaGallery ( سازا گالری ) هزینه ارسال محصولات به عهده مشتری میباشد
وضعیت سفارش من در انتظار بررسی و تایید است یعنی چه؟
این عبارت بیان میکند که سفارش شما در فروشگاه اینترنتی و آنلاین بدلیجات و زیور آلات SazaGallery ( سازا گالری )، توسط پرسنل مجرب و متخصص این فروشگاه در حال آمادهسازی و بستهبندی است تا به موقع به پست سپرده شود و به مقصد خود ارسال شود. این امر نشان دهنده تلاش فروشگاه اینترنتی و آنلاین بدلیجات و زیور آلات SazaGallery ( سازا گالری ) برای ارائه خدمات با کیفیت و ارسال به موقع سفارشات به مشتریان است. تیم فروشگاه اینترنتی و آنلاین بدلیجات و زیور آلات SazaGallery ( سازا گالری )، با بهرهگیری از پرسنل مجرب و با استفاده از تجهیزات و مواد بستهبندی با کیفیت، سفارشات مشتریان را با دقت و احترام بستهبندی کرده و آنها را جهت ارسال به پست آماده میکند. با توجه به اینکه این فروشگاه از خدمات پست پیشتاز برای ارسال سفارشات به تمام نقاط کشور استفاده میکند، مشتریان میتوانند با اطمینان کامل، به دریافت سفارشات خود در موعد مقرر از طریق پست پیشتاز اعتماد کنند و از خرید آسان و مطمئن در فروشگاه آنلاین Saza Gallery لذت ببرند.
چگونه می توانم از وضعیت دقیق مرسوله مطلع شوم؟
از زمان ثبت سفارش توسط مشتریان در فروشگاه اینترنتی و آنلاین بدلیجات و زیور آلات SazaGallery ( سازا گالری ) تا تحویل مرسوله به پست، کد رهگیری سفارش به شما از طریق ایمیل و پیامک ارسال میشود. این کد رهگیری، امکان رهگیری سفارش را برای شما به سادگی و با دقت بالا به ارمغان میآورد. تیم فروشگاه اینترنتی و آنلاین بدلیجات و زیور آلات SazaGallery ( سازا گالری )، با توجه به اهمیت رضایت مشتریان، تلاش میکند تا خدمات خود را با بهترین شکل ارائه دهد و از جمله این خدمات، ارسال کد رهگیری سفارش به مشتریان است. با استفاده از این کد رهگیری، مشتریان میتوانند به سادگی و با دقت بالا، مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کرده و در صورت نیاز، با تیم پشتیبانی فروشگاه آنلاین Saza Gallery ارتباط برقرار کنند. با ارسال کد رهگیری سفارش به شما از طریق ایمیل و پیامک، فروشگاه اینترنتی و آنلاین بدلیجات و زیور آلات SazaGallery ( سازا گالری ) به مشتریان خود امکان میدهد تا به راحتی و با اطمینان کامل، مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کرده و در کوتاهترین زمان ممکن، به دریافت سفارشات خود برسند.
اگر در هنگام تحویل سفارش در محل نباشم چه اتفاقی برای مرسوله خواهد افتاد؟
در صورتی که در زمان تحویل سفارش شما، در محل تعیین شده حضور نداشته باشید، سفارش به نزدیکترین دفتر پستی شما بازگردانده میشود و پیامی مبنی بر عدم حضور برای شما ارسال میشود. با این حال، عموماً مامورین محترم پست یک بار دیگر هم به آدرس شما مراجعه میکنند و در صورت عدم حضور شما، سفارش شما تا مدت زمان مشخصی در دفتر پست باقی میماند و پس از آن به فروشگاه برگشت داده میشود. تیم فروشگاه اینترنتی و آنلاین بدلیجات و زیور آلات SazaGallery ( سازا گالری )، با توجه به اینکه ارسال سفارشات به موقع و با کیفیت بالا برای مشتریان اهمیت دارد، با همکاری با پست پیشتاز و مامورین محترم پست، سعی در انجام این کار به بهترین شکل ممکن دارد. با این حال، در صورتی که در زمان تحویل سفارش شما در محل تعیین شده حضور نداشته باشید، تیم پست پیشتاز یا مامورین محترم پست با شما تماس میگیرند و دوباره توافق بر سر زمان تحویل سفارش صورت میگیرد. به همین دلیل، بهتر است که در زمان تحویل سفارش، در محل تعیین شده حضور داشته باشید و در صورتی که امکان حضور ندارد، با تیم پشتیبانی فروشگاه اینترنتی و آنلاین بدلیجات و زیور آلات SazaGallery ( سازا گالری ) تماس بگیرید تا برای تعیین زمان تحویل دوباره توافق شود.
خدمات پس از فروش
آیا امکان لغو سفارش پس از پرداخت وجه به SazaGallery (سازا گالری ) امکان پذیر است؟
قابل ذکر است که امکان تغییر وضعیت سفارش شما وجود دارد، تنها در صورتی که سفارش شما تحویل به پست داده نشده باشد و هنوز در مرحله آمادهسازی و یا تکمیل سفارش باشد. در صورتی که سفارش شما به پست تحویل داده شده باشد، این امکان برای تغییر وضعیت سفارش شما وجود ندارد. به علاوه، در صورت لغو سفارش، وجه پرداختی شما حداکثر طی ۷۲ ساعت به حساب شما بازگردانده خواهد شد. تیم فروشگاه اینترنتی و آنلاین بدلیجات و زیور آلات SazaGallery ( سازا گالری )، با اهمیت دادن به رضایت مشتریان، سعی در ارائه خدمات با کیفیت و قابل اعتماد دارد و همواره در تلاش است تا نیازهای مشتریان را در بهترین شکل ممکن برآورده کند. با توجه به این موضوع، پیشنهاد میدهیم که در صورتی که نیاز به تغییر وضعیت سفارش دارید، در اولین فرصت با تیم پشتیبانی فروشگاه اینترنتی و آنلاین بدلیجات و زیور آلات SazaGallery ( سازا گالری ) تماس بگیرید تا بتوانیم به شما کمک کنیم و راهنمایی لازم را در این زمینه به شما ارائه دهیم.
در صورت لغو سفارش مبلغ تا چند ساعت بعد به دست من خواهد رسید؟
با توجه به سیاستهای فروشگاه اینترنتی و آنلاین بدلیجات و زیور آلات SazaGallery ( سازا گالری )، حداکثر زمان پیشبینی شده برای بازگشت وجه پرداختی به حساب شما، حداکثر ۷۲ ساعت است. تیم فروشگاه اینترنتی و آنلاین بدلیجات و زیور آلات SazaGallery ( سازا گالری )، به رضایت مشتریان خود اهمیت زیادی میدهد و با ارائه خدمات با کیفیت و قابل اعتماد، سعی در ارضای نیازهای مشتریان دارد. در این راستا، در صورت لغو سفارش شما، وجه پرداختی شما حداکثر طی ۷۲ ساعت به حساب شما بازگردانده خواهد شد. تیم فروشگاه اینترنتی و آنلاین بدلیجات و زیور آلات SazaGallery ( سازا گالری )، با رعایت اصول بازاریابی اخلاقی و ارائه خدمات با کیفیت، همواره در تلاش است تا نیازهای مشتریان را در بهترین شکل ممکن برآورده کند. استفاده از سیاستهای شفاف و قابل درک، از مهمترین اصول فروشگاه اینترنتی و آنلاین بدلیجات و زیور آلات SazaGallery ( سازا گالری ) است که در نتیجه آن، مشتریان اطمینان خاطر دارند که در هر مرحله از خرید و تحویل سفارشات، بهترین خدمات را دریافت خواهند کرد.
آیا امکان تعویض یا بازگشت کالا وجود دارد؟
بله، در فروشگاه اینترنتی و آنلاین بدلیجات و زیور آلات SazaGallery ( سازا گالری )، امکان بازگشت کالا به صورت کلی برای مشتریان فراهم شده است. در صورتی که با کالای دریافتی خود راضی نیستید و مایل به بازگشت کالا هستید، میتوانید با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید و درخواست بازگشت کالای خود را ثبت کنید. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه، شرایط و قوانین مربوط به مرجوعی کالا به صورت کامل در صفحه شرایط و قوانین مرجوعی در سایت فروشگاه اینترنتی و آنلاین بدلیجات و زیور آلات SazaGallery ( سازا گالری ) قرار داده شده است. همچنین، برای ارتباط با تیم پشتیبانی فروشگاه آنلاین Saza Gallery، میتوانید به شماره پیامکی ۰۹۲۱۹۹۶۰۲۹۰ پیامک بفرستید و یا از طریق راههای ارتباطی دیگر، با تیم پشتیبانی تماس بگیرید. تیم فروشگاه اینترنتی و آنلاین بدلیجات و زیور آلات SazaGallery ( سازا گالری ) ، با ارائه خدمات با کیفیت و قابل اعتماد، به رضایت مشتریان خود اهمیت زیادی میدهد و همواره در تلاش است تا نیازهای مشتریان را در بهترین شکل ممکن برآورده کند. به همین دلیل، در هر مرحله از خرید و تحویل سفارشات، سعی در ارائه خدمات با کیفیت و قابل اعتماد داریم.
هزینه بازگشت کالا بر عهده خریدار است یا فروشنده؟
در صورتی که در پروسههای مربوط به آمادهسازی فاکتور، بستهبندی کالا، ارسال و همچنین دریافت مرسوله توسط مشتریان، ایراد یا نقص و یا مغایرتی از سوی فروشگاه اینترنتی و آنلاین بدلیجات و زیور آلات SazaGallery ( سازا گالری ) وجود داشته باشد، هزینههای مربوط به مرجوعی کالا و همچنین ارسال دوباره آن بر عهده فروشگاه آنلاین Saza Gallery خواهد بود. تیم فروشگاه اینترنتی و آنلاین بدلیجات و زیور آلات SazaGallery ( سازا گالری )، با ارائه خدمات با کیفیت و قابل اعتماد، به رضایت مشتریان خود اهمیت زیادی میدهد و در تلاش است تا نیازهای مشتریان را در بهترین شکل ممکن برآورده کند. در این راستا، در صورتی که در هر مرحله از خرید و تحویل سفارشات، مشکلی بوجود بیاید، تیم پشتیبانی ما آماده است تا در کمترین زمان ممکن به شما کمک کند و مشکل را برطرف کند. با توجه به اینکه هزینههای مربوط به مرجوعی کالا و همچنین ارسال دوباره آن بر عهده فروشگاه اینترنتی و آنلاین بدلیجات و زیور آلات SazaGallery ( سازا گالری ) خواهد بود، مشتریان از این امکان میتوانند با اطمینان کامل استفاده کنند و به راحتی میتوانند به تیم پشتیبانی ما اعلام مشکل خود را اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن به آنها کمک شود.
شکایات، انتقادات و پیشنهادات خود را از چه طریقی با SazaGallery (سازا گالری ) در میان بگذاریم؟
مشتریان گرامی فروشگاه اینترنتی و آنلاین بدلیجات و زیور آلات SazaGallery ( سازا گالری )، شما میتوانید برای ثبت نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود از طریق راههای ارتباطی ما با تیم پشتیبانی فروشگاه از طریق لینک ثبت انتقادات و پیشنهادات، و ارسال پیامک به شماره ۰۹۲۱۹۹۶۰۲۹۰ استفاده کنید. تیم فروشگاه اینترنتی و آنلاین بدلیجات و زیور آلات SazaGallery ( سازا گالری )، به رضایت مشتریان خود اهمیت زیادی میدهد و با ارائه خدمات با کیفیت و قابل اعتماد، سعی در ارضای نیازهای مشتریان دارد. بنابراین، هرگونه نظر، انتقاد یا پیشنهاد از سوی مشتریان، در بهبود کیفیت خدمات و ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان واقعیت دارد و تیم پشتیبانی ما همواره آماده است تا به این نظرات و پیشنهادات پاسخ دهد و در بهبود خدمات فروشگاه کمک کند. با استفاده از راههای ارتباطی ما، از جمله ارسال پیامک به شماره ۰۹۲۱۹۹۶۰۲۹۰، مشتریان میتوانند به راحتی نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با تیم پشتیبانی فروشگاه آنلاین Saza Gallery به اشتراک بگذارند و در بهبود خدمات فروشگاه به ما کمک کنند.
چگونه می توانم نظر خود را برای کالای خریداری شده ثبت کنم؟
در فروشگاه اینترنتی و آنلاین بدلیجات و زیور آلات SazaGallery ( سازا گالری )، در صفحه هر محصول، امکان ثبت نظر برای آن وجود دارد. این امکان، به مشتریان این امکان را میدهد تا نظرات و انتقادات خود را درباره محصولات ارائه شده در فروشگاه با سایر کاربران به اشتراک بگذارند. این امر، به فروشگاه اینترنتی و آنلاین بدلیجات و زیور آلات SazaGallery ( سازا گالری ) در بررسی کیفیت و رضایت مشتریان کمک شایانی خواهد کرد. با توجه به نظرات و انتقادات مشتریان، میتوانیم به بهبود کیفیت محصولات و خدمات فروشگاه بپردازیم و برای رضایت مشتریان خود تلاش کنیم. در نتیجه، تشویق مشتریان به ثبت نظرات خود درباره محصولات، به ما در بهبود و توسعه فروشگاه کمک میکند و در نهایت بهبود کیفیت خدمات و رضایت مشتریان را به همراه خواهد داشت.