قوانین و شرایط فروشگاه SazaGallery (سازا گالری)

قوانین و شرایط فروشگاه
قوانین و شرایط فروشگاه saza gallery ( سازا گالری )
فروشگاه اینترنتی SazaGallery (سازا گالری) قوانین و شرایط خود را برای خریداران به شرح زیر اعلام می کند:

 ۱-محصولاتی که در سایت SazaGallery (سازا گالری) به فروش می رسند، در ارتباط با کیفیت و ماندگاری رنگ زیورآلات به سه دسته تقسیم می شوند.

  • دسته اول شامل بدلیجات مارک یا سایر بدلیجات که دارای جنس خیلی مرغوبی می باشد که در بازار به خاطر کیفیت بالای محصول و رضایت اکثریت استفاده کنندگان به رنگ ثابت بودن شناخته شده اند.
  • دسته دوم شامل تمام محصولات در حوزه بدلیجاتی است که با جنس خوب و دوام رنگ عالی برای استفاده کننده ارایه شده است.
  • دسته سوم شامل بدلیجات آبکاری شده می باشد که دوام و ماندگاری محصول بستگی کامل به استفاده مشتری دارد و بهتر است فقط برای مجالس استفاده شود.

لازم به ذکر است که دوام و ماندگاری رنگ تمام محصولات و بدلیجات (کیفیت عالی، کیفیت خوب، کیفیت مجلسی) به نوع استفاده و نحوه نگهداری آن محصول توسط مشتری وابسته می باشد و تیم SazaGallery (سازا گالری) در قبال تغییر رنگ محصول هیچ مسئولیتی را عهده دار نخواهد بود.

۲. هزینه ارسال برای تمام نقاط کشور، بر عهده مشتری میباشد و از طریق پست پیشتاز ارسال می‌شود.
۳. پس از ارسال سفارش، بارکد بسته ارسالی از طریق پیامک و ایمیل به مشتری ارسال می‌شود تا در صورت نیاز، بتواند پیگیری بسته خود را انجام دهد.
در صورتی که بسته به دلایلی به مشتری تحویل نشد (مانند دقیق نبودن آدرس یا عدم حضور مشتری در محل)، برای ارسال مجدد سفارش، مشتری موظف به پرداخت هزینه ارسال مجدد می‌باشد.
۴. بعد از انجام واریزی سفارش مشتری، ثبت و بسته‌ها نهایتا تا دو روز (در شرایط عادی) به اداره پست تحویل داده می‌شود.
زمان رسیدن بسته به دست مشتری، بستگی به مسافت شهر مشتری و شرایط پست شهر یا روستای محل سکونت مشتری دارد که معمولاً از ۲ الی ۷ روز زمان می‌برد.
سفارش‌های ثبت شده در تهران، پس از تکمیل سفارش، حداکثر در مدت زمان ۴۸ ساعت به دست مشتری می‌رسد.
۵. مهلت مرجوع و عودت کالا: مشتریان می‌توانند تا ۴۸ ساعت پس از تحویل کالا، در صورت نارضایتی از محصول، آن را مرجوع کنند.
در این صورت، محصول باید در شرایط اولیه و بدون هیچگونه خرابی و تغییر در بسته‌بندی به همراه تمامی متعلقات به فروشگاه SazaGallery (سازا گالری) به آدرس مشخص شده تحویل داده شود.
پس از دریافت محصول مرجوعی، مبلغ پرداختی توسط مشتری به حساب وی برگشت داده می‌شود.
۶. تعهد کامل فروشگاه: فروشگاه SazaGallery (سازا گالری) تعهد کامل دارد که دقیقا همان محصول انتخاب و سفارش شده توسط مشتری را به او ارسال کند. در صورت عدم موجودی کالا یا وجود نقص در کالا، فروشگاه به مشتری اطلاع خواهد داد.
۷. بررسی کیفیت محصول: تمام سفارش‌هایی که برای مشتری ارسال می‌شود، قبل از ارسال چک می‌شود و بعد از تایید سالم بودن محصول، به مشتری ارسال می‌شود.
با این حال، در صورتی که محصول دچار شکستگی یا عیب و نقص باشد، مشتری می‌تواند تا دو روز پس از تحویل محصول، آن را مرجوع کند.
۸- در صورتی که مشتری ناراضی بوده و محصول را برگشت می‌دهد، پس از دریافت محصول و تایید سالم بودن آن، مبلغ واریزی به حساب مشتری بازگردانده خواهد شد.
در صورتی که مشکل از سوی فروشگاه SazaGallery (سازا گالری) باشد، هزینه مرجوع بسته را فروشگاه بر عهده خواهد گرفت. در غیر این صورت، هزینه مرجوع بسته به عهده مشتری خواهد بود.
۹_ هزینه مرجوع کردن بسته بر عهده مشتری خواهد بود، مگر اینکه مشکل ناشی از عملکرد فروشگاه SazaGallery (سازا گالری) باشد. در این صورت، هزینه مرجوع بسته توسط فروشگاه پرداخت می‌شود.
۱۰- در صورتی که در هنگام تحویل بسته، محتویات آن با محتویات سفارش شما تفاوت داشته باشد، تا حد امکان خطای احتمالی را از سوی فروشگاه SazaGallery (سازا گالری) بررسی و رفع خواهیم کرد.
۱۱- تیم SazaGallery (سازا گالری) مسئولیت هیچ گونه خسارتی برای خسارات ناشی از استفاده اشتباه از محصولات را ندارد و توصیه می‌شود قبل از استفاده از هر محصول، دقیقاً دستورالعمل ها را مطالعه کنید و در صورت نیاز با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید.
۱۲- فروشگاه SazaGallery (سازا گالری) محصولات خود را از طریق سایت خود به مشتریان ارائه می‌دهد و هیچ گونه فعالیت خرید و فروش آنلاین خارج از سایت سازا گالری را تایید نمی‌کند.
۱۳- هرگونه اقدام غیرقانونی و تخلف از شرایط و قوانین فروشگاه SazaGallery (سازا گالری) باعث لغو سفارش و قطع همکاری با مشتری خواهد شد و مسئولیت هرگونه عواقب ناشی از این تخلف بر عهده مشتری خواهد بود.
۱۴_در صورتی که مشتری در هنگام دریافت سفارش، ایرادی را مشاهده کرد، باید ایراد را در حضور پستچی یا پست‌بان اعلام کرده و در صورت تمایل به مرجوعی محصول، بسته را به همان پستچی یا پست‌بان تحویل دهد.
در غیر اینصورت، مسئولیت هرگونه ایراد بعد از تحویل بسته به مشتری بر عهده مشتری می‌باشد.
۱۵_ فروشگاه SazaGallery (سازا گالری) در صورت بروز هرگونه مشکل در سفارش شما، پاسخگوی شما خواهد بود و مشکل را در کوتاهترین زمان ممکن برطرف خواهد کرد.
۱۶_ تمامی اطلاعات شخصی شما در فروشگاه  SazaGallery (سازا گالری) به طور کامل محفوظ خواهد بود و به هیچ وجه به اشخاص و سازمان‌های ثالث منتقل نخواهد شد.
۱۷_ در صورت نیاز به کمک و راهنمایی درباره خرید و سفارش می‌توانید با تیم پشتیبانی فروشگاه SazaGallery (سازا گالری) تماس بگیرید.
۱۸_ فروشگاه SazaGallery (سازا گالری) هیچگونه مسئولیتی در قبال خسارت‌های ناشی از استفاده از محصولات خود ندارد و تمامی مسئولیت استفاده صحیح از محصولات بر عهده مشتری است.